3 жовтня в рамках щорічної інформаційно-просвітницької кампанії «Тиждень екологічного споживача-2016: Живи органічно!»  за підтримки Шведського товариства охорони природи  місцевий осередку ВЕГО » МАМА-86″ у м. Кропивницькому провели прес-брифінг. Мета заходу — поширити інформацію про акцію та залучити нових учасників кампанії.

Програма заходу включала: екскурс в історію появи та проведення кампанії на глобальному та місцевому рівнях,  досвід місцевого осередку про важливість екосвідомості й сертифікації органічних продуктів і як школи Кіровоградщини можуть долучитися до неї. Зокрема перша кампанія, проведена КМО ВЕГО «МАМА-86» в рамках ТЕС стосувалася визначення рівня фосфатів у речовинах, а наступні, як й цьогорічна, традиційно присвячені органічному харчуванню. До речі, цього разу акція вийшла на обласний рівень.

У заході взяли участь виконавчий директор КМО ВЕГО «МАМА-86» Людмила Шестакова, а також керівник екологічного клубу «МАМА-86» і шкільного лісництва «Флора» Вікторія Хоменко з волонтерками-учасницями, ученицями ЗШ № 3 Аліною Кругляченко та Горбань Анною.

Дівчата вже мають досвід участі у трьох попередніх кампаніях. Вони розповіли, що моніторинг місцевих супермаркетів на наявність органічної продукції, а також перевірка сертифікованих місцевими лабораторіями продуктів на місцевому ринку на наявність нітратів і пестицидів дозволяють більше дізнатися про те, що ми насправді споживаємо щодня. Свій досвід вони поширюють серед родичів та друзів.

Брифінг пройшов у рамках інформаційно-просвітницької кампанії «Тиждень екологічного споживача-2016: Живи органічно!» за підтримки Шведського товариства охорони природи.

Довідка
Четвертий рік поспіль Всеукраїнська екологічна громадська організація «МАМА-86», за підтримки Шведського товариства охорони природи та у співпраці з іншими партнерськими організаціями, проводить щорічні «Тижні екологічного споживача» (ТЕС) — тижневі концентровані інформаційно-просвітницькі кампанії, що мають на меті популяризацію екологічно відповідального споживання і сфокусовані на одній із актуальних тем сталого споживання. ТЕС включають різнопланові інформаційно-просвітницькі заходи, спрямовані на різні цільові аудиторії — від пересічних споживачів до посадовців та бізнес-спільноти. ТЕС є частиною всесвітньої кампанії «Global Green Action Week», ініційованої Шведським агентством охорони природи, яка проводиться одночасно у 25 країнах світу у перший тиждень жовтня. Сайт кампанії: greenweek.in.ua.

 

Share Button

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *