5 жовтня в рамках щорічної інформаційно-просвітницької кампанії «Тиждень екологічного споживача-2016: Живи органічно!», що проводиться за підтримки Шведського товариства охорони природи, представники осередку ВЕГО «МАМА-86» у Кропивницькому організували бізнес-гру «Organic Food Perspective» для учнів ЗШ № 14.

Організатори мали на меті повідомити  молоді в інтерактивній формі про переваги органічної продукції та принципи органічного харчування. Тож після короткого брифінгу і перегляду інформаційних мультфільмів, учні розділилися на команди журналістів та депутатів, що, у свою чергу, підтримують або виступають проти органічного харчування. Команда репортерів намагалася загнати у глухий кут депутатів, ставлячи каверзні запитання про органіку, та «депутати» виявилися не менш кмітливими. По закінченню гри, всі активні учасники одержали заохочувальні призи.

 

Share Button

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *